Tja,
Jag är grovt sugen på att börja lira poker online. Finns det egentligen några möjligheter att dra in bra med cash? Jag har endast lirat normal poker förut..
Tja,
Jag är grovt sugen på att börja lira poker online. Finns det egentligen några möjligheter att dra in bra med cash? Jag har endast lirat normal poker förut..
Visst går det att tjäna pengar på online poker. Jag rekommenderar att du börjar spela på några av de enklare sajterna så du slipper möte allt för många proffs. Testa t.ex Everest Poker eller Betsson Poker. Se också till att du får en bra bonus genom att använda någon av bonuskoderna på vår bonussida.
Ett tips är också att du kollar in vår pre-flop strategi så du får lite tips på hur du ska spela före floppen.
Du kan börja spela på 24h poker. Det är mycket bra sidan!
Rekommenderar Betsson samt Mermaidpoker, även Paf.fi är bra, testa vetja..
The music of the future will not entertain. It's only meant to repress and neutralise your brain.
Starkt +1Ursprungligen postat av Chilimon
![]()
![]()
![]()
Ursprungligen postat av nonolerobot
thx, om man e nybörjare och vill träna på bara freerolls så finns många såna på Pokerstars![]()
![]()
The music of the future will not entertain. It's only meant to repress and neutralise your brain.
det finns absolut möjlighet!!!Ursprungligen postat av Uffe
råd:
1. ha tålamod, bygg bankrulle långsiktigt då blir du en vinnande spelare.
2. satsa inte mer pengar än vad du har råd att förlora.
3. kanske det viktigaste, ha passion för spelet, spela för att det är kul då vinner du pengar.
4. tilta inte eller rättare sagt när du känner att du börjar tilta sluta spela i minst 2 timmar.
5. du måste känna sug efter poker.
6. ha variation, spela både omaha, nl, turneringar, cashgames m.m.
hoppas du fått lite inspiration!!
MVH
Stefan