Hej allihop!
Jag fick precis en cd-skiva från PKR.com och jag känner inte till så mycket om den här pokersajten. Nån som vet någonting om den?
Hej allihop!
Jag fick precis en cd-skiva från PKR.com och jag känner inte till så mycket om den här pokersajten. Nån som vet någonting om den?
Pkr är en grym 3D pokersajt, men mjukvaran är riktigt stor. Många spelare lider av lagg eftersom 3D-programmet är tungt att köra på datorn.
Jag tycker inte om prk.
Bara dom som har ganska bra dator spela på PKR, men annars är den ganska bra![]()
Har testat PKR men finner den inte värd att spela på. upplägget är väl shysst men det är ont om Sit N goes. + att den kan som alla andra sa vara lite laggig iaf om man sitter på en skit burk vilket jag gör![]()
Har förut testat pkr med, gilla inte sajten då, har någr dollar kvar, kanske dax att testa igen, de var ett tag sen nu, (allt var segt tidigare, har skaffat bättre dator nu - kanske det hjälper)
The music of the future will not entertain. It's only meant to repress and neutralise your brain.
hello!Ursprungligen postat av manne72
PKR är en fantastisk sida med 3d, riktigt häftigt faktiskt..kt fisk där ocksåhäftiga ljud, häftig grafik. måste testas!!
mvh
stefan