Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Äntligen en storvinst!

Administratör 3jokerss avatar
    Reg.datum
    mar 2007

Standard Äntligen en storvinst!

Var ett bra tag sen jag vann stort men nu så kom storvinsten. Satte in 3000 kr på Mr Green och efter spel på främst Monopol Slot (både vanliga och jackpott varianten), double exposure och strategisk blackjack så kom jag upp i 14.000 kr. Efter några timmar valde jag att avbryta uttaget, vilket jag inte brukar, men denna gång så var det tur att jag gjorde det för jag lyckades öka på min vinst upp till 24.000 kr!

Återkommer med hur långt tid uttaget tog. Valde att ta ut till handelsbanken vilket max ska ta två dagar, men hoppas på snabbare hehe.

Här är ett screenshot

Reg.datum
    mar 2007

Standard Re: Äntligen en storvinst!

Fick in pengarna på mitt bankkonto igår, dvs 1 dag efter jag begärde uttaget. Snabbaste uttag direkt till bankkonto jag varit med om tror jag.

Standard

Grattis, riktigt fin vinst där!

Standard

Nice. Jag blev själv riktigt frestad att testa Mr Green efter att ha sett din storvinst så jag reggade ett nytt konto och satta in 1000 spänn. Det gick riktigt bra och cashade tillslut ut 11 tusen!

Inte lika stor vinst som dig, men ändå

Reg.datum
    mar 2007

Standard

Grattis till vinsten!

Jag gjorde faktiskt en ny insättning förra månaden på Mr.Green, den 25:e, men den gången gick det inte lika bra. Förlorade min insättning på några minuter

Kommer dock spela där igen när lönen kommer. Har satt ett insättningstak på 3000 per månad, vilket känns lagom. Har jag tur så blir det en ny vinst nästa gång.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •