Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 12 av 13

Ämne: Taktik för att klara en pokerbonus.

Standard Taktik för att klara en pokerbonus.

När du börjar spela för att klara en bonus, som kräver att du spelar ett antal händer, så måste du se till att din bankrulle inte tar slut innan du har kvalificerat dig. För mig innebär det här att jag oftast spelar tight poker på fixed limit. Se dock till att du spelar på tillräckligt hög nivå för att kvalificera dig annars så kommer du aldrig att få ut bonusen. När jag spelar med en gratis bankrulle så brukar jag spela på en något högre nivå än vanligt eftersom jag ändå inte har något att förlora. På så sätt kan man klara en gratisbonus riktigt snabbt.

Standard Re: Taktik för att klara en pokerbonus.

Jag håller med om att fixed limit är bäst när man bonushorar. Det sista du vill råka ut för är att förlora hela din bankrulle på ett bad beat.

Jag gillar inte fixed limit. Det verkar som man förlorar det mesta av sina pengar på rake. Men jag antar vara ett säkert sätt att klara en bonus på.

Citat Ursprungligen postat av Plowage
    Jag håller med om att fixed limit är bäst när man bonushorar. Det sista du vill råka ut för är att förlora hela din bankrulle på ett bad beat.
    Det är vanligtvis så här jag klara mina bonusar också. Antingen kör jag på 1/2eller 2/4 fixed limit. I början försökte jag klara bonusar på NL men det slutade med att jag förlorade hela min bankrulle.

Fixed Limit utan tvekan, men jag tror att micro SNG också är ett alternativ.

Bästa sättet är att spela på låga nivåer. Det är så jag clearar alla mina bonusar.

När jag väljer bonusar så tar jag alltid pokersajter som ger dig rake poäng även om man inte bidragit till potten. Då räcker det med att blivit tilldelad kort för att få poäng. Jag föredrar att spela NL på höga nivåer och spelar bara med startkort som AA, KK, QQ eller AK. På senaste har jag klarat alla bonusar jag gett mig på, och gått bra med plus.

Citat Ursprungligen postat av gizzmo
    ...Då räcker det med att blivit tilldelad kort för att få poäng...
    Kan du ge exempel på en sån sajt tack?

Administratör 3jokerss avatar
    Reg.datum
    mar 2007

Titan Poker och Pokerstars kräver inte att du bidrar till potten för att du ska få rake poäng. Det räcker med att du sitter vid bordet och blir tilldelad kort.

Jag spelar på CarbonPoker, PokerNordica, CakePoker eller Dreampoker. Jag föredrar NL. Gillar att ta risker, och det är väll det poker handlar om?

Administratör 3jokerss avatar
    Reg.datum
    mar 2007

Jag vet många spelare som spelar SNG när dem bonushorar, men jag tycker det blir tråkigt i längden att bara spela Sit and Gos. Jag fattar inte att de orkar.

Jag brukar köra Fixed Limit kombinerat med SNGs.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •