Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ladbrokes ger inte bonus

Standard Ladbrokes ger inte bonus

Hej, kul att allt funkar igen. Hade lite frågor här om en riktigt löjlig grej..

Så för några veckor sedan hade Ladbrokes en roulettebonus som angav: sätt in 20, spela igenom en gång och få 20. Det gjorde jag och bad om min bonus.
    Först hävdade de att jag inte var berättigad till bonusen eftersom den inte fanns på mitt lands version av deras hemsida. Jag tyckte att det hela verkade skumt då bonusen dök upp när jag loggade in på hemsidan och då det i villkoren stod att vissa länder var uteslutna, men inte mitt land.

Nå, efter att ha klagat över det hela var de beredda att betala. Men så nästa dag fick jag ett mail om att jag hade hållit på med "låg risk-betting". Tror ni att betta 25x på svart är låg risk? Det finns är mer än 50% chans att man förlorar, det är inte direkt låg risk för mig ..

Jag förstår att om man bettar samtidigt på röd och svart så anser dem det för att vara låg risk, men om man bara satsar på svart .. wtf?

Jag läste vad några andra människor skrivit på ett annat forum, de sa att de hade spelat på samma sätt och fått bonusen.
    Senast redigerad av Kaufman den 2010-05-27 klockan 17:26.

Standard

Jag har läst samma på andra forum - några spelare som täckt mer än 50% av numren fick bonus, och andra som täckt mindre än 50%, som du, och inte fått.

Jag är besviken över att Ladbrokes tycks ha klantat till det här - de har kört en hel del av dessa "låg risk" bonusar innan utan dessa problem.

Jag spelade samma själv och FICK bonusen (även om det tog dem sex dagar att betala den).
    Men jag spelade inte "låg risk", jag täckte 18 olika nummer, men inte med samma insats på varje.

Jag spelade också på ett engångserbjudande för slots samma dag - och jag väntar fortfarande på den bonusen ...

Jag ställde inte till någon scen om saken - jag skäms nästan över hur mycket gratis pengar jag redan får från dem i dagsläget! Men om du inte kan släppa det hela så är det enda du kan göra att tjata på dem om det.

KK

Standard

Jag såg att de tog bort denna också

Bara en påminnelse om att £50 gratis bonus erbjudandet inte längre är tillgängligt

Ladbrokes eGaming Ltd
    B

Standard

Jag fick ännu en gång den klassiska "du länkad till andra konton" förra året. Jag fick min bonus och senare erkände de "halvt" att de hade gjort fel. Man brukar få skicka iväg en massa mail innan man ens får små saker utredda.
    Skriv till både den svenska (ännu värre än den vanliga) och standard supporten och du kan av misstag lyckas få tag på en kompetent person.

Jag frågade mig själv efter mitt senaste problem om de små bonusarna är värda besväret? Och svaret blev nej.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •